Formular de retur

Promisiunea noastra

Toate coletele expediate de DRINKSTORY sunt verificate inainte de expediere pentru eventuale daune sau defecte. Fiecare produs este livrat intr-o cutie de carton special conceputa care ofera o protectie superioara. DRINKSTORY utilizeaza cele mai noi materiale de ambalare pentru a proteja fiecare articol din colet si pentru a asigura o protectie completa in timpul transportului. Desi ne straduim sa protejam toate coletele, unele dintre acestea sunt mai predispuse la deteriorare.

Este foarte simplu sa returnezi

OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

1. Completezi formularul de retur disponibil pe aceasta pagina.

2. Asezi produsele in colet in ambalajul lor original alaturi de documentele originale.

3. Completezi datele de retur pe coletul inchis.

4. Suni la FAN Courier la numerele de telefon cu tarif normal 021 9336, 0723 552 233 sau 0742 552 233 si comunici preluarea coletului sau predai coletul la cea mai apropiata locatie FAN Courier.

Dupa verificarea conformitatii produselor returnate suma achitata initial va fi rambursata in contul bancar (indicat de client in formularul online), in maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul DRINKSTORY. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente livrarii daca acesta a beneficiat de livrare gratuita. Clientul se obliga sa achite valoarea transportului de retur prin curier conform legislatiei în vigoare. Clientul nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre DRINKSTORY.

Atentie!Nu primim colete care nu au fost anuntate in prealabil sau colete cu plata ramburs.

Daca ai primit un Pachet deteriorat, urmeaza procedura de mai jos:

In cazul ai primit un produs deteriorat, daca pachetul este rupt sau s-a scurs, poti refuza primirea acestuia. Ulterior, daca dupa deschiderea coletului se observa ca produsul este deteriorat sau s-a scurs, vom avea nevoie de o dovada foto. Clientii trebuie sa furnizeze dovada foto in termen de 14 de zile de la expedierea marfurilor. Dupa aceasta perioada, produsul va deveni neeligibil pentru rambursare. Clientii vor trebui sa contacteze si sa trimita dovada foto echipei noastre de suport clienti, care vor oferi returnarea contravalorii comenzii (inclusiv toate costurile de transport), sau vor inlocui produsul. 

Adresa noastra de retur:

VINURILE DUNARII SRL (depozit)

str. Plevnei nr.12, 500187, Brasov

Persoana de contact: Paul Mircioiu

Tel: 0742 534 535

Inlocuirea directa a unui articol returnat. Momentan, o inlocuire directa a unui articol returnat nu este posibila. De indată ce articolul este returnat, receptionat si verificat de catre noi, vom efectua rambursarea. Dupa aceea, poti comanda din nou produsul dorit.

Daca ai intrebari, contacteaza direct serviciul nostru de relatii cu clientii, prin e-mail sau prin telefon.